سرود فردا

نویسنده


 

سرود فردا

نرگس گنجى

 

 

 

طیبه جلالى پور ـ نائین
یاعلى, چشم ترم را بسته ام
بى کس و تنهایم و دلخسته ام
سینه اى دارم ز عشقت چاک چاک
گونه را مى گذارم روى خاک
خاک پاک تو شفا دارد بسى
شک ندارد در شفاى آن کسى
این بیتها گزیده اى از شعر شماست با تغییراتى اندک که ضرورى به نظر مى رسید. از اینکه همچنان با مجله خود مرتبط هستید, سپاسگزاریم و امیدواریم رگه هاى زلال استعداد خود را با تمرین و ممارست و مطالعه آثار ارزشمند بزرگان ادب, کند و کاو کنید و با پیوستن آن رگه ها به یکدیگر کاریز شعرتان لبریز از خنکاى دلنشین الفاظ آشنا و معانى بیگانه (= نوین) گردد. همچنان بنویسید و نوشته هاى خود را با نگاه نقادى و اصلاح گرى بنگرید که بهترین نقاد شاعر, خود اوست. موید باشید.

مژده پاک سرشت ـ سارى
سلام و سپاس ما را بپذیرید. همکاران مجله دو شماره از آن را براى آشنایى و استفاده براى شما فرستادند. امیدواریم بتوانید ضمن ارسال آثار خود همکارى آشنایان اهل قلم را در زمینه ادبیات و سایر زمینه هایى که مجله به آن مى پردازد, جلب کنید.
در مورد شعرهاى مناسبتى, از آنجا که مجله ماهنامه است و آثار شعرى نیز ماه به ماه انتخاب مى شود, لازم است این گونه اشعار را حدودا دو ماه پیش از مناسبت مورد نظر خود ارسال فرمایید تا بتوانیم بموقع از آن استفاده کنیم.
شعرهاى ارسالى تان را خواندیم. دست شما درد نکند. امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم از دست کم یکى از آنها براى درج در مجله استفاده کنیم.
موضوعات صفحه ((سخن اهل دل)) غالبا آزاد است, ولى از باب اعتنا به اهمیت روزهاى خدا, گهگاهى نیز به شعرهایى مناسبتى مى پردازیم. در این صفحه معمولا به سه گونه شعر مى پردازیم:
1ـ شعرهاى برگزیده خوانندگان مجله, در هر قالب و مضمون.
2ـ شعرهاى گزیده شاعران معاصر از خلال مجموعه هاى آنها یا سروده هایى که گاهى به دستمان مى رسد.
3ـ گزیده هایى از بزرگان شعر در قدیم.
سلامت و موفقیت همواره قرین شما باد!
دوستان گرامى:
علیرضا چمنى (قلعه گنج کرمان) و معصومه عزیز پوریا (بروجرد), نامه ها و نوشته هاى شما را دریافت کردیم. ضمن تشکر سلامت و موفقیت شما را از خداى مهربان مى طلبیم. پایدار و پیروز باشید.