پژواک نامه هاى خوانندگان


 


پژواک


O مجله شما خیلى خوب است فقط اگر مى شود قسمت هنر در خانه را بیشتر کنید و در باره درست کردن ترشیجات و مرباهاى مختلف, شیرینى جات, تزیین سفره, گلآرایى و خیاطى مطالبى چاپ کنید. در ضمن اگر خبرهاى مهمى در زمینه زنان و خانه دارى وجود دارد بیاورید.
زهرا حسینى ـ اصفهان

خواهر عزیز, تا حدى که در توانمان مى باشد و براى مجله مقدور است سعى مى کنیم به خواستهاى شما بپردازیم. در مورد تهیه و چاپ خبر مربوط به فعالیت زنان نیز تمام توان خود را به کار مى گیریم. با تشکر از نظرات و پیشنهادات شما.

O واقعا خسته نباشید. فقط دلم مى خواست بگویم در شهر ما به جوانان بهاى زیادى داده نمى شود, حرفهاى زیادى دارم که مى خواهم بزنم اما نمى توانم, تنها سعى مى کنم با نوشتن به خود امید بدهم.
علیرضا چمنى, سوم دبیرستان ـ قلعه گنج کرمان
برادر محترم, متإسفانه گاه به دلیل برخى از محدودیتهاى فرهنگى و اجتماعى و . .. آن طور که باید نمى توان به تمامى خواستهاى مشروع نوجوانان و جوانان پرداخت, لذا شما مى توانید به طور خودجوش با همکارى دیگر دوستانتان ضمن پرداختن به دروس تحصیلى خود, به ورزش, مطالعه, هنر و ... روى بیاورید. نوشتن نیز یکى از بهترین راههایى است که شما مى توانید مشکلات ذهنى و روحى خود را به وسیله آن مرتفع کنید. نوشتن در هنگام غم و شادى باعث مى شود تا به شکل کاملا مطمئن تنشهاى درونى خود را تخلیه کنید و ذهنتان را دوباره جلا دهید. به طور حتم در میان این نوشته, آثار به درد بخورى هم پیدا مى شود که مى توانید آنها را براى مجله پست کنید تا در صورت مناسب بودن آن را برایتان چاپ کنیم. موفق باشید.

O مجله تان خیلى خوب است مخصوصا بخش نقد فیلم آن که ما را با فیلمهاى جدید اکران شده آشنا مى کند. اما یک انتقاد هم داشتم و آن این است که در چاپ عکس خانمهایى که آرایش غلیظ دارند, دقت کنید.
خانم ؟ ـ خانه دار ـ قم
دوست نکته سنج ما, از توجه شما نسبت به مجله خودتان سپاسگزاریم. ((پیام زن)) با توجه به امکانات آرشیو عکس خود و رعایت مسایل شرعى و اخلاقى, سعى مى کند مناسب ترین تصاویر را چاپ کند. البته عنایت دارید که عکسهاى چاپ شده مشکل شرعى ندارد ولى در عین حال براى پرهیز از برخى قضاوتها و نیز بدآموزى احتمالى, تلاش مى کنیم حتى الامکان نکته مورد نظر شما را رعایت کنیم. با تشکر از شما.

O از اینکه بخش پژواک را به صفحات مجله اضافه کرده اید تشکر مى کنیم. در ضمن بخش هنر و ادب مجله هم خیلى خوب و فعال است. همچنین از اینکه به داستانهاى جوانان و اشعار آنها بها مى دهید و آنان را چاپ مى کنید متشکریم, مخصوصا داستانهاى دختران روستاى مارکده را که نسبت به آثار اولیه شان بسیار پیشرفت کرده است. از ارسال نامه توسط مجله نیز تشکر مى کنیم.
زینب رزاقى ـ قم
ما نیز از شما دوست عزیز سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم هر چند اندک در این بخش, نظرات و درددلهاى شما عزیزان را پاسخگو باشیم.

O اینجانب نواده مرحوم آیت الله داماد هستم که با وجود 45% معلولیت اکثر وقت خود را به مطالعه و بررسى کتابهاى مختلف مى گذرانم و امیدوارم مقالاتى که برایتان فرستاده ام در پیام زن چاپ شود.
سیدرضا داماد غرویان ـ تبریز
برادر گرامى, هر دو مقاله شما به دستمان رسید و مورد ارزیابى قرار گرفت ولى متإسفانه در هیإت تحریریه براى چاپ انتخاب نشد. اما با این حال مى توانید دیگر آثار خود را که داراى قوت بیشترى هستند برایمان بفرستید. با آرزوى موفقیت و سربلندى براى شما جانباز عزیز.

O مجله تان پربار و مفید است. مقالات و سرمقاله هاى آن خواندنى هستند, مخصوصا سرمقاله مربوط به قتلهاى خیابانى که خیلى جالب و تکان دهنده بود.
نجمه نصر, دانشجوى زیست شناسى ـ نجفآباد
خواهر بزرگوار تمامى سعى و تلاش ما نیز همین است که بتوانیم نظرات و خواستهاى خوانندگان و علاقه مندان به مسایل زنان را تإمین نماییم. منتظر دیگر نظرهاى شما هستیم. موفق باشید.