در بهار با دختران بهار



در بهار با دختران بهار


((پیام زن)) هرچند در دو سطح اختصاصى و عمومى تنظیم مى شود, اما این پاسخگوى نیازهاى همراهان جوان مجله نیست از همین رو با توجه به نظرات و تقاضاهاى این دوستان تصمیم گرفت که بخشى را به این عزیزان اختصاص دهد و از سالهاى پر از جوش و خروش جوانى براى آنها بگوید. سالهایى که حساس ترین, زیباترین و در عین حال سرنوشت سازترین سالهاى زندگى است. روزها, ماهها و سالهایى سرشار از امید و آرزو, پر از تلاش و کوشش و کنجکاوى و لبریز از عطش علم و دانش.
نوجوانى و آغاز جوانى, پر از شر و شور است و کسى که تازه پا به عرصه جوانى گذاشته است چون موجى سرکش در دریاى زندگى مى تازد و پیش مى رود تا بتواند در ساحلى امن پناه گیرد و آرامشى شیرین بیابد.
شما دوستانى که تازه در آغاز راه زندگى هستید و محتاج کمک والدین, مربیان و دوستان صالح خود مى باشید تا در جاده زندگى به سمت آینده روشن خویش گام بردارید, این بخش خاص شما عزیزان است. پس از این مى توانید نامه ها, درد دلها, حرفهاى نانوشته و ناگفته خود را براى ما ارسال کنید. از مشکلات عاطفى, مذهبى, اعتقادى, خانوادگى, فرهنگى و هنرى و ... خود براى ما بنویسید تا به خواست پروردگار بتوانیم چون سنگ صبور گفته هاى شما را بشنویم و پاسخى درخور به آنها بدهیم.
همچنین دوستانى که بتوانند مطالب مناسبى در باره همسالان خود اعم از خبر و گزارش و یا معرفى کتاب, نقد فیلم و سریال, قصه کوتاه, شعر, طنز, قطعات ادبى, دانستنیهاى علمى, مسابقه و جدول و ... براى ما بفرستند, جزو همراهان همیشگى این بخش خواهند بود.
در ضمن دوستانى که تا به حال در رشته هاى علمى, ورزشى, هنرى و ... به رتبه هاى کشور دست پیدا کرده اند و یا اینکه مجموعه اى از آنها به چاپ رسیده است و یا نمایشگاهى از آثار خویش ترتیب داده اند مى توانند مشخصات و نمونه اى از آثار خویش را براى ما بفرستند و جزو کاندیدهاى این بخش براى مصاحبه و گفتگو باشند.
منتظر نوشته ها و آثارتان هستیم.