یک عکس یک جایزه



یک عکس, یک جایزه
منتظر عکسهاى سبز و بهارىتان هستیم.


از آن جایى که امروزه تصویر, زبانى بین المللى است و تنها با یک فریم فیلم مى توان اندیشه ها را در قطعه اى عکس ماندگار کرد, لذا بنا داریم براى درک تصویرى بیشتر شما دوستان عزیز و شکوفایى اندیشه هاى سبزتان, با رقابتى سرسبز شما را به مسابقه عکاسى دعوت کنیم. امیدواریم این رقابت امکان تبادل اندیشه هاى جوان شما را فراهم آورد و گامى در جهت رشد و شکوفایى فکرى و بصرى دوستان نوپا و محلى براى عرضه آثار عزیزان هنرمند باشد.

O موضوعات عکس:
عکسهاى ارسالى مى تواند در دو بخش آزاد و بخش مربوط به دختران و زنان تهیه شود. در بخش دوم شما مى توانید در باره موضوعاتى چون: ((خانواده)), ((تعلیم و تربیت کودک و نوجوان)), ((فرهنگ و آداب و رسوم)), ((مشاغل مختلف زنان)), ((مشکلات اجتماعى)), ((فرهنگ و هنر)), ((ازدواج)), ((مراسم خواستگارى)), ((علایق و عواطف دختران)), ((ورزش زنان)), ((آموزش دختران)), ((جوانان و سرگرمى یا بیکارى)) و .. . عکاسى کنید.

O مشخصات عکاس:
تمامى دوستان باید ((نام)), ((نام خانوادگى)), ((تاریخ تولد)), ((میزان تحصیلات)) و احتمالا ((شغل)) خود را در برگه اى جداگانه نوشته و همراه عکس ارسال کنند. نشانى دقیق پستى و شماره تلفن نیز فراموش نشود.
O هیچ محدودیتى در تعداد آثار ارسالى و موضوعات آنان وجود ندارد.
O عکسها مى توانند رنگى یا تک رنگ باشند.
O بهتر است آثار ارسالى در قطع 18*13 و با کیفیت مطلوب چاپ و ارسال شوند.
O از ارسال عکسهایى با کیفیت چاپ نامطلوب و یا عکسهاى خانوادگى خوددارى کنید.
بهترین و زیباترین عکسها در بخشهاى مختلف مجله به چاپ خواهند رسید و دیگر آثار به عکاس برگردانده خواهد شد. آثار برتر نیز در مهرماه معرفى شده و به بهترین عکاسان جوایزى تعلق خواهد گرفت.
پس اگر شما نیز دوست دارید عکسهایتان در مجله چاپ شود از همین اکنون تا پایان تیرماه وقت دارید تا دوربینى بردارید و با دیدى نو, از پشت دریچه چشمى دوربین دنیاى تصاویرتان را ثبت کنید و نمونه اى از آثارتان را برایمان بفرستید.