پژواک نامه هاى خوانندگان



پژواک


باز هم بعد از مدتها مزاحم اوقات شما مى شوم. قبل از هر چیز مى خواهم از چاپ داستانم تشکر کنم و بعد بدون اغراق بگویم که مجله از لحاظ محتوایى بسیار بالا رفته, بالاخص قسمتهاى جدید پژواک و قسمت شعر. به خاطر نقدهاى زیبایتان در مورد فیلمهاى سینمایى هم سپاسگزاریم و همین طور عکسهاى بسیار زیباى روى جلد مجله ها. ولى اگر امکان دارد با نویسنده ها بیشتر مصاحبه کنید. قسمت مشاور هم مى تواند هشدارى براى نوجوانان باشد. باور کنید آدم گاهى از خواندن حرفهاى این عزیزان گریه اش مى گیرد. در ضمن نمى دانم مجله شما تاکنون مسابقه اى در زمینه داستان کوتاه داشته است یا نه, اما امیدواریم در آینده اى نه چندان دور شاهد برگزارى مسابقه اى در این زمینه باشیم. از اینکه شما سروران, ما را در زمینه آثارمان با نقد و نظرهایتان راهنمایى مى کنید کمال تشکر و سپاس را دارم.

لیلى صابرىنژاد ـ اندیمشک


دوست عزیز, دقت و توجه شما را در بررسى قسمتهاى مختلف مجله مى ستاییم و امیدواریم بتوانیم کیفیت و محتواى مطالب را بیش از این افزایش دهیم. در مورد مصاحبه با نویسندگان باید گفت که چنین طرحى را در برنامه مان داریم و امیدواریم بتوانیم در درازمدت به این هدف برسیم. در مورد داستان کوتاه و برگزارى مسابقه هم باید گفت که قرار است در مهرماه پس از معرفى آثار منتخب مسابقه عکس, مشخصات مسابقه داستان کوتاه نیز اعلام شود.
همچنان منتظریم که دوباره ما را از نظرات خود مطلع سازید.
موفق باشید.

با تشکر از ارسال مجله براى چاپ گزارشم در بخش ((روستاى من)), از به چاپ نرسیدن عکسهاى ارسالى ام گله فراوان دارم, چرا که همه آن افرادى که عکسهایشان را فرستاده بودم, چشم به راه چاپ آنها بودند و من که قول چاپ را به آنها داده بودم واقعا شرمنده شدم. گرفتن این عکسها خودش فیلمى بود و باید براى همه توضیح مى دادم که چرا عکس مى گیرم; اما حالا که دیگر همه چیز گذشت. من خیلى دوست دارم که به روستاى ما بیایید. حتى مى خواستم براى مسوول مجله دعوتنامه بفرستم ولى فعلا ملخها و پشه ها به روستایمان حمله کرده اند و از طرفى وضعیت روستا به هم ریخته و در حال درست کردن جاده هاى آن هستند. امیدوارم هرچه زودتر اوضاع روستا رو به راه شود و شما را دعوت کنم.

سمیه سادات سیدپور ـ کاشان


خواهر مهربان ما, با عرض شرمندگى همان طور که طى نامه اى از شما پوزش خواستیم, ما گزارش و عکسهاى شما را که به سفارش ما تهیه کرده بودید, به بخش فنى مجله دادیم ولى متإسفانه در آن قسمت عکسهایتان در بین عکسهاى دیگر مخلوط شده و عکس دیگرى به جاى آثار ارسالى شما در کنار گزارشتان چاپ شده است. در هر حال ما دوباره از شما و تمامى دوستانى که در تهیه آن عکسها با شما همکارى داشتند تشکر مى کنیم و امیدواریم پوزش ما را بپذیرید.
در مورد دعوت و آمدن ما به روستایتان نیز خودتان را به دردسر نیندازید. با توجه به مشکلات روستا و بیمارى همسرتان که در نامه به آن اشاره کرده اید, فعلا به فکر سامان دادن به اوضاع خانواده و روستایتان باشید; ما نیز اگر روزى امکان سفر به ((سن سن)) کاشان برایمان فراهم شود, حتما لطف شما را بى پاسخ نخواهیم گذاشت.

دوست گرامى خانم ((معصومه موسیوند)) از قم, چند خبر و چند توصیه پزشکى و بهداشتى برایمان فرستاده اید تا آنها را چاپ کنیم; اما باید به اطلاعتان برسانیم که برخى از خبرهاى شما تکرارى هستند و در برخى دیگر نیز اصول تهیه خبر رعایت نشده است. در بخش تهیه خبر مجله, اخبار زیادى از طریق رسانه ها و خبرنگاران به دستمان مى رسد که پس از بررسى و ویرایش مجدد به چاپ مى رسند. لذا از چاپ اخبار شما معذوریم, ولى در هر حال تلاش و همت شما را مى ستاییم.

خواهر عزیز ((لیلا بنابرى)) از قم, چهار قطعه عکس ارسالى شما براى شرکت در مسابقه عکاسى به دستمان رسید. از حسن ظن و توجه شما نسبت به مجله خودتان سپاسگزاریم. امیدواریم در آینده شاهد دیگر آثار مکتوب و تصویرى شما باشیم.
موفق و پیروز باشید.