پژواک نامه هاى خوانندگان


 

پژواک (نامه ‏هاى خوانندگان)

در صورت امکان مى‏خواستم گزارشى کامل و جامع از شرح فعالیت‏هاى مجله پیام زن را با اطلاعات کامل و جامع برایم تهیه و ارسال کنید. ضمناً براى ارتباط مستقیم و همکارى با مجله چه شرایط و مدارکى لازم است. خواهشمندم همکارى و مساعدت لازم را مبذول فرمایید. على دادخواه - قاین‏
برادر گرامى، هر شماره این نشریه، خود به خوبى نشانگر شرح فعالیت‏ها و اهداف مجله مى‏باشد. ضمناً در شماره صد مجله فهرست مطالب یکصد شماره پیام زن را آورده‏ایم. براى همکارى با «پیام زن» نیز چنان که آثار قابل توجهى داشته باشید، مى‏توانید با ارسال آنها و تأیید هیأت تحریریه، شاهد چاپ آثار خویش باشید. مهم قوت اثرهاى شما و ارتباط آن با اهداف مجله مى‏باشد، شرایط خاص دیگرى مد نظر نیست. موفق باشید.

از اینکه گزارش من را در بخش «روستاى من» چاپ کردید واقعاً خوشحال شدم و خیلى در روحیه من تأثیر گذاشت. از روزى که با این مجله آشنا شدم به دوستانم پیشنهاد مى‏کنم اگر مشکلى دارند این مجله مى‏تواند در بخش «مشاور شما» به طور محرمانه پاسخگوى مشکلاتتان باشد. امیدوارم در اولین فرصت جواب خوبى براى ایشان در مجله بفرستید. زهرا نیکرو - نهبندان‏
دوست عزیز، با آرزوى موفقیت براى شما و دوستانتان، همین جا به همه دوستداران مجله اعلام مى‏کنیم مى‏توانند مطالب و یا مشکلات خود را به بخش‏هاى مربوطه در مجله ارسال نمایند. در ضمن سؤال شما نیز به بخش «مشاور شما» ارجاع شد و مى‏توانید پاسخ خود را در این بخش دریافت کنید.
اینجانب با توجه به تغییر نشانى، مجله شماره 130 را دریافت نکردم. ضمناً تغییر نشانى خود را نیز اعلام کرده بودم. با تشکر از پیگیرى شما در این زمینه، خواستار مجله‏اى هستم که برایم نفرستاده‏اید.
زینب نطاق - شیراز
خواهر گرامى، شماره 130 مجله قبل از تغییر نشانى شما برایتان ارسال شده و شماره‏هاى بعدى نیز براى نشانى جدیدتان فرستاده شده است. اما پیداست که مجله به دستتان نرسیده، لذا شماره مورد نظر بارى دیگر به نشانى جدید برایتان ارسال مى‏شود.

مدت‏هاست که هیچ نامه‏اى برایتان نفرستادم. در ضمن من همکارى‏ام را با مجله «سراب» که ویژه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر مى‏باشد، شروع کرده‏ام و قرار است مطلبم در شماره اردیبهشت‏ماه در آن نشریه چاپ شود ... هاجر مرادى - اصفهان‏
دوست عزیز، این موفقیت را به شما تبریک مى‏گوییم و امیدواریم بتوانید در دیگر نشریات کشور نیز آثارتان را به چاپ برسانید. در ضمن چهار اثر ارسالى شما احتیاج به بازنویسى دارند؛ به طور حتم خواهید توانست با توجه به همت و پشتکار خود آنها را دوباره‏نویسى کنید.

نامه پرمهر و محبت شما به دستم رسید و مرا بى‏نهایت خوشحال نمود و از راهنمایى شما بسیار سپاسگزارم. چند اثر فرستاده‏ام که دوست دارم در گوشه و کنار برگى از برگ‏هاى پیام زن نامى از حقیر ببرید، ولى این را مى‏دانم حتى به گرد پاى شما سبز آسمونى‏هاى عزیز نمى‏رسم، اما اینقدر مى‏نویسم، اینقدر مى‏فرستم تا شاید ...
فاطمه سبزه‏پرور - نظرآباد
خواهر محترم، از اظهار لطف شما متشکریم. امیدواریم با توجه به تلاشى که در ارتباط با دنیاى شعر و شاعرى دارید، بتوانید موفقیت‏هاى زیادى کسب کنید و آثارتان در مجله نیز چاپ شود.

مقاله خواهر «لیلا عزیزى» عضو انجمن شعر و ادب شهرستان کامیاران جهت چاپ در نشریه تقدیم مى‏شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامى - کامیاران‏

برادر محترم، با تشکر از توجهات شما نسبت به فعالیت‏هاى هنرى و ادبى خواهران شهر محل خدمتتان، متأسفانه مقاله این خواهر عزیز، از انسجام کافى برخوردار نیست و در ضمن موضوع مقاله تکرارى بوده و در گذشته به شکل کامل‏ترى در مجله پرداخت شده است. با این وجود براى تشویق و تشکر از همت شما و خانم «لیلا عزیزى» بخش کوتاهى از مقاله ایشان را در همین بخش مى‏آوریم.
«در زمان ما، زنان طورى معرفى شده‏اند که انگار همیشه زیر دستند، طورى که حتى به خود آنها هم قبولانده شده که مرد همیشه و در همه حال سرور آنهاست و متأسفانه نقض این مورد را عیب و ننگ مى‏دانند. در جامعه ما چه بسا مردانى وجود داشته‏اند که فسادها به بار آورده‏اند اما هیچ عضوى از اجتماع فساد مرد را ننگ نمى‏داند، اما دختران و زنان همین که ناخودآگاه چشمى کج کنند فى الفور مورد هجوم‏هاى وحشیانه همه جامعه قرار مى‏گیرند. کسانى که این عوامل را ننگ مى‏دانند، دیگر برایشان چه فرقى دارد که عامل زن باشد یا مرد. آیا ننگى که مرد به بار مى‏آورد کمتر از فساد زن است؟ آیا این کار مرد را مایه آبروریزى نمى‏دانند؟
آخر گناه ما زنان چیست که باید چوب همه را بخوریم و دم بر نیاوریم؟ مگر ما نباید استقلال داشته باشیم؟ برخى فکر مى‏کنند که گناه ما زن بودن ماست، اما ما زنان نه تنها سرشکسته نیستیم، بلکه افتخار هم مى‏کنیم، چرا که حداقل مى‏توانیم نامى از فاطمه زهرا(س) بر روى خود داشته باشیم.»