خانه و خانه داری/شیوه‌هایی برای بازیابی انرژی

نویسنده


با انجام اقداماتی که به آن­ها اشاره می­شود شما می­توانید احساس آرامش نمایید و انرژی مجددی در بدن­تان جریان یابد:

- در وعده­ی صبحانه حتما پروتئین مصرف نمایید.

- آب بنوشید زیرا کم­بود آن در بدن موجب بروز خستگی می­گردد و مواد غذایی به خوبی به قسمت­های مختلف بدن نمی­رسند. بنابراین صبح­ها قبل از خوردن صبحانه یک لیوان آب گوارا به همراه چند قطره آب لیموی تازه، نارنج و یا پرتقال  بنوشید.

- ورزش کنید و تحرک داشته باشید زیرا موجب افزایش انرژی و رفع خمودگی و تنبلی می­شود.

-گل­های خوش­بو را در محل زندگی یا دفتر کارتان گذاشته، مرتب آن­ها را بو کنید تا انرژی مثبت نهفته در آن­ها به شما نیز منتقل گردد.

- به دیگران کمک کنید. هر روز با خود قرار بگذارید تا در طی آن روز کاری مفید و کمکی به همنوع خود انجام دهید. (کمک شما می­تواند عیادت از بیمار، غذا دادن به یک حیوان بی­پناه، رد کردن یک فرد نابینا از خیابان و موارد بسیار زیاد دیگر باشد).

- با افراد شاد، باایمان و مثبت­اندیش، رفت و آمد کنید.

- قدردان باشید. هر روز صبح  پس از بیداری، از خداوند متعال برای نعمت­هایی که به شما داده سپاس­گزاری نمایید. از این که می­توانید نفس بکشید و طلوع خورشید را نظاره­گر باشید به وجد آمده، شکر کنید.  

- مشکلات و معظل­هایی را که در زندگی با آن­ها مواجه هستید، روی کاغذ بنویسید و بعد به آن چه که نمی­توانید تغییرش دهید، نگرش دیگری پیدا کنید تا در زمان مناسب به آن نیز بپردازید؛ نگذارید این مشکلات مانع انجام کارهای شما و صرف بیهوده­ی انرژی­تان شوند.

منبع: health