دختران منظومه شمسی


در سال‌روز، روز دختران، هنوز هیچ سیاره‌ای مسئولیت رفتارهای دختران امروزی را بر عهده نگرفته است. منظومه‌ی شمسی فراخوان داده هر که کشف کند این دختران از کجا آمده‌اند، به اندازه‌ی هزار سال نوری طلای خورشیدی جایزه می‌گیرد. دخترانی بالا بلند، باربی، خوش‌تیپ، دماغ سربالا، گونه‌ گلابی، پوست صاف و دندان نگینی و... که با آن ریخت و قیافه‌شان معلوم نیست اهل کدام سیاره نامکشوفی هستند.

بُکش و خوشگلم کن

قرن 21 قرن پیش‌رفت و تکنولوژی‌ست، حتی صورت‌های دختران امروزی هم آپدیت شده است؛ البته با انواع عمل‌های جراحی یا  با وقوع یک زلزله‌ی هشت ریشتری در صورت دختران. زلزله‌ای که از دماغ گرفته تا چشم، گونه، لب و چونه، همه را کن فیکون کرده و به طرفه‌العینی بازسازی می‌کند. دختران امروزی پس از انتخاب آپدیت‌ترین دیزاین برای صورت‌شان به آکادمی زیبایی و زندگی با تیم پزشکی متخصص و تجهیزات کاملاً تکنولوژیک و طبیعی مراجعه می‌کنند که دستورالعمل‌های آن از دوران قل‌قلک میرزا وجود داشته و کاملاً هم تضمینی است.

ریشتر اول: دماغ سربالا

اولین عمل از مرکز صورت دختران شروع می‌شود و کم به کم به دیگر شعاع‌های صورت می‌رسد. دماغ مرکزی‌ترین نقطه‌ی صورت است که تأثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد و هر چه سرش بالاتر باشد، باکلاس‌تر است. در این هنگامه پیش‌رفت و فناوری بر همه‌ی دختران واجب است تا دماغ خود را سر بالا چرا که اولین گام خفن سر بالایی قله‌های رفیع پیش‌رفت صاف‌کاری و جلوبندی دماغ است، طوری‌که از همان‌جا دل و روده هم رویت شود!

حال وضع موجود را شرح می‌دهیم: این سو دختر خانمی زیر بیست سال. دماغ به پهنای باند ده سانتی‌متر و درازای پانزده سانتی‌متر و مدل عقاب‌آسا که کل صورت را زیر پاهای خود گرفته است. خودمان هستیم ها عجیب خودنمایی می‌کند، خدا به دور! و این سو یک سوپر متخصص همه کاره. نفر اول بکس در المپیک، دیزی‌خوری قهار، آهنگری پولاددست، بنایی زبردست و اگر اندر هنرمندی او هم بخواهیم تعریف کنیم: سفال‌گری دماغ‌آفرین که پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های دماغ آباد به مقام جراح صورت نایل آمده است و در همان قسم‌نامه‌ی پزشکی‌اش، سوگند یاد کرده که هیچ‌گونه استخوان، غضروف و گوشت اضافه‌ای در دماغ هیچ دخترکی باقی نگذارد. خدا می‌داند که نیتش خالص است و نیست که همه‌ی هستی می‌خواهند به سوی کمال حرکت کنند این پزشک دل‌سوز از کمال، جناس گرفته و تمام هنر و قدرت خود را در زیباکردن زشت رویان و حرکت به سمت جمال در پیش گرفته است. خلاصه این وظیفه‌ی انسانی نباید بیش‌تر از این به تأخیر بیفتد.

شرح ماوقع: آنچه برای‌تان لحظه به لحظه گزارش می‌شود، تصویری است که دوربین‌های ما از داخل لامپ‌های اتاق عمل با زوم 48 اپتیکال عاریه گرفته‌اند: در ابتدا بکسر قوی با پنجه بکس، مشتی حسابی با نشانه‌گیری نقطه عقابی بر صورت دخترک بی‌نوا می‌کوبد؛ (حکایت بُکش و خوشگلم کنه‌ ها) آن‌گاه تمام غضروف‌های دماغ ذوب می‌شوند. سپس با گوشکوب همان‌طور که نخود و لوبیا را در دیزی می‌کوبید، به روی عقاب پر و بال خونین می‌کوبد تا استخوان‌هایش درهم شکسته شوند. تا این‌جای کار ملات آماده است. حال زمان ساختن زیربناست؛ چرا که به دلیل نبود هر گونه عنصر مقاومی با یک زلزله‌ی کوچک سرماخوردگی ممکن است تمام غضروف و استخوان‌های له شده به یک‌باره با نیم‌چه عطسه‌ای سطحی، فرو بریزد.

ادامه‌ی گزارش: سوپر متخصص پولاددست عینک بر چشمانش می‌گذارد و تیری آهنین بر مرکز صورت دخترک جوش می‌دهد. حال نوبت آن است که بنّای زبردست ملات بر روی تیرآهن بریزد و پس از آن هم، اگر هنوز فرم بینی دخترک عقابی است برای صاف‌کاری آن دستگاه سفال‌گری خود را به کار بیندازد و گوشت‌های اضافی را بگیرد. خوب دماغ یا به عبارتی مرکز صورت آماده است، به طوری که حتی اگر آینه‌ی مقعری در مقابل آن بگیریم اندازه‌ی آن نصفِ نصفِ دماغِ اسطوره‌ی عمل جراحی دماغ در ایران است؛ و چنان در میان سایر دماغ‌های دخترانی که عمل نکرده‌اند دریپل باکلاسی می‌زند که گوی سبقت را از دل‌ها می‌رباید. پس از آن‌که سوپر متخصص دماغ دخترک را کن فیکون کرد و نقطه‌ی مرکزی صورت او را مانند مثلثی متساوی‌الساقین با نوک تیز و سر بالا استوار ساخت، حال نوبت می‌رسد به شعاع دیگر صورت.

ریشتر دوم: چشم گربه‌ای

اینک نوبت متخصص چشمان گربه‌ای‌ست. درقرن 21 چشمان گربه‌ای و خمار چشم‌اندازی رویایی را در چشمان مخاطبان به یادگار می‌گذارد و دختران امروزی همه آرزوی رنگ چشمان بازیگران هالیود و بالیود را دارند. چه‌قدر بهتر ‌بود که چشم پزشکان روشی را می‌یافتند که چشمان را چندبعدی کنند؛ یعنی از هر طرفی که به آنان بنگری چشمانت یک رنگ داشته باشند. اگر این روش یافت شود دیگر هیچ کدام از دختران غصه رنگ و حالت چشم نخواهند داشت.

ریشتر سوم: گونه‌ گلابی

فانتزی تمام دختران امروزی این است که گونه‌هایی شبیه گلابی داشته باشند. اینک نوبت پزشک باغبان است که با تزریق چسب و ژل، یا چسباندن شابلون و پروتز بتواند به فانتزی آن‌ها جامه‌ی عمل بپوشاند.

ریشتر چهارم: بلفاروستی

پس از پزشک گِل‌سار نوبت می‌رسد به پزشک خیاط که انجام وظیفه کند. قیچی را برمی‌دارد و شروع به بریدن پوست‌های اضافی پلک دخترک می‌کند تا با بلفاروستی و ترازبندی افقی صورت، زیبایی مه رو را صدچندان کند.

ریشتر پنجم: بُتاکس

حال نوبت خال لب یار است و بُتاکس، به دلیل‌ هایلایت قرمزی که حاشیه‌ی متن را رنگین خواهد کرد، این قسمت گزارش را که شامل انواع و اقسام بُتاکس است، حذف می‌کنیم.

ریشتر ششم: جابه‌جایی فک

حال متخصص ارتوپد است که قلدرانه هنرمندی می‌کند و با جابه‌جایی فک در راستای دماغ ترازبندی عمودی صورت را درست می‌کند تا یک وقت چانه در نیم‌رخ و کتاب بسته صورت از حاشیه بیرون نزند.

ریشتر هفتم: کاشت مو و مژه

حال می‌رسیم به چمن‌زنی و مینی پزشک چمن‌های مصنوعی. این پزشک محترم که سالیان سال گَرد چمن زمین خاکی فوتبال‌های شهرستان را خورده است، در حرفه‌اش بسیار تواناست. ابتدا چهار شوید مانده در سر دختر را که به خاطر، کنکور، استرس و شکست عشقی دیگر جانی برای قدکشیدن ندارد، به توان 1000 می‌رساند. سپس به آبیاری تپه‌ی بالای چشم دخترک مشغول می‌شود تا سرزمین بی آب و علف بالای چشم پر از جوانه‌های سر به بالا شود. مژه‌های آهوانی چشمان دختران امروزی را مانند باربی دل‌نشین می‌کند. حال می‌رسیم به میکرو پزشک پیوند. این پزشک محترم که سالیان سال در زمینه‌ی پیوند سیب و گلابی تجربیات زیادی را کسب کرده است با پیوند موهای دماغ به مژه‌های دختران، چشمان آهوانی را به پرنسس‌های عزیز هدیه می‌کند.

ریشتر هشتم: دندان

حکیمی می‌گوید تبسم زیبا بدون لبخند نگینی امکان‌پذیر نیست. از جمله اکتشافات قرن 21 الصاق اشیای خارجی در دندان است. دندان‌پزشک منجوق‌دوز پس از آن‌که دندان‌هایی را که یکی از شمال شرقی، آن یکی از شمال غربی، و آن دیگری از جنوب شرقی و دگر یکی از جنوب غربی سربر آورده، مرتب کرد؛ با نخ و سوزن به دندان نگین می‌دوزد.

بُکش و باربی‌ام کن

هشت ریشتر زلزله‌ی صورت تمام شد. اینک خشاب‌مان را پرپر می‌کنیم و به سمت دختران امروزی شلیک می‌کنیم. تحقیقات نشان داده که عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات است و چون این اطلاعات خودشان حجم خیلی زیادی را اشغال می‌کنند باید دختران چاق خودشان را لاغر کنند؛ چرا که اگر نکنند آن وقت مجبوریم به جای آپارتمان کمد و به جای اتوبوس‌های دوطبقه اتوبوس‌های آپارتمانی و ... بسازیم. پس بر هر جامعه‌ی زنان و مردان واجب است که خود را لاغر کنند و در این راه از هر وسیله‌ای که فکرش را بکنید استفاده ‌کنند. گاه به جای غذا، هوا می‌خورند و گاه به جای باشگاه از لیزر درمانی استفاده می‌کنند و مثل فیلم‌های تخیلی یک باره همه‌ی گوشت‌هاشان تا استخوان‌ها ذوب می‌شوند. دست آخر هم با یک مصدوم معده سوراخ و گوشت منهدمی مواجه می‌شویم که اگر لوازم یدکی باقی‌مانده‌ی بدنش را اهدا کند بهتر است، چون برای زندگی کردن دست کم به اهدای یک معده‌ی سالم و هفتاد کیلو گوشت درجه یک، کیلویی یک شمش طلا نیاز دارد.

بُکش و خوش‌تیپم کن

دختران امروزی همه دوست دارند یک عابربانک پر از پول داشته باشند که حداقل مانده حسابش پنج میلیون تومان باشد. حال از کجا چنین عابربانکی بیاوریم؟ خانواده‌ی این دختران باید به هوش سیاه متوسل شوند تا با هک کردن بورس، شاید بتوانند حداقل نیاز به ماشین آخرین سیستم و خانه‌ی مجردی و لباس و عمل‌های جراحی و ... را برای سه سال تأمین کنند. وای فکر کنید، فکر کنید اگر بشود چه می‌شود! حتی فکرش هم حلّال است چه برسد به واقعیتش.

پس از تغییر دکوراسیون صورت و اسکلت بدن، حال نوبت می‌رسد به نمایشگاه فرم و رنگ. تحقیقات میدانی نشان داده است که در دختران مانکن و باربی امروزی هیچ استایلی، لذت‌بخش‌تر از استایل خوش‌تیپی نیست. از مانتوهای اجق وجق گرفته با طرح‌های شش و نه تا شال‌های صدرنگ؛ که احساسات تراژیک طراحان لباس را به رخ می‌کشد. دختران امروزی وقتی به سوی لباس‌های خارجکی می‌روند آن دسته از البسه و کیف و کفش را انتخاب می‌کنند که مارک «جیغ» داشته باشد و حتماً هم باید چروک شال با ترک دکمه‌های مانتو و مدل دوخت شلوار؛ سگک کمربند مانتو با گُل کیف و گُل کفش‌هاشان یکی باشد، همان‌طور که با عمل، نوک دماغ با نوک کفش‌هاشان ست شده است. دختران امروزی بالابلندترین دخترانند، از همان‌هایی که فسیل‌هاشان را باستان‌شناسان کشف کنند؛ اما اگر آیندگان به جای سرشان به پاهاشان بنگرند، راز بلندقدی آن‌ها را در جک‌هایی که زیر کفش‌هاشان پنهان است، می‌یابند.

بُکش و باکلاسم کن

از آن زمان که حقوق حمایت از حیوانات مد شد، حیوان‌پرستی هم اپیدمی شد و دختران امروزی هم که ادعای باکلاسی‌شان می‌شود، تریپ حیوان‌دوستی برداشته‌اند پس از مرور حافظه‌ی روستانشینی ‌هارد خانوادگی‌شان، همگی با نگه‌داری یک گربه یا سگ، یا در نهایت یک گربه سگ، نوستالژی دوران کودکی را در ذهن خود زنده می‌کنند؛ چرا که از نظر آن‌ها گربه دارای چشمان ملیح و سگ دارای صدای جذابی است. این دخترکان چنان به حیوانات خانگی خود علاقه‌مندند که اگر تکه گوشتی در دندان‌شان گیر کند با نخ دندان آن را از دهان و دندان زیبا و خواستنی‌شان حیوان عزیزشان بیرون می‌آورند؛ آه که چه صحنه‌ی رمانتیکی!

دختران امروزی با چنان اطواری راه می‌روند که گویی بازیگر نقش اول ‌هالیودند و وقتی می‌خواهند صحبت کنند آن‌چنان صدای گوش‌خراش و جیغ‌جیغی خود را تغییر می‌دهند که انگار پشت میکروفن استودیو نشسته‌اند و فیلم هندی را دوبله می‌کنند. از‌ های‌کلاسی بودن دختران امروزی همین بس که اکثر آن‌ها یک ساز از موسیقی را یادگرفته‌اند در حد جام باشگاه‌های همین ایران خودمان. به شما پیش‌نهاد می‌کنیم که از ده فرسخی اجرای قطعه‌ای از موسیقی این دختران فرار کنید؛ چرا که بعد از آن باید با سمعک دیجیتالی صدای اطرافیان خود را بشنوید؛ پس عقل سلیم حکم می‌کند بروید آرام درگوش‌شان بگویید: همه به استادی شما اذعان می‌کنیم، کَرِمان نکن!  جالب‌تر این‌که اگر از موسیقی مورد علاقه‌ی دخترکان بپرسی خواهند گفت: ما سمفونی شماره‌ی فلان بتهوون را گوش می‌دهیم و از این آهنگ‌های رپ و زیرگودالی امروز اصلاً خوش‌مان نمی‌آید؛ اما بامزه‌تر آن‌که اگر آهنگ ساسی‌مانکن را پخش کنند تا آخرش از حفظ می‌خوانند. دخترکان برای هر بار بیرون رفتن تمام انرژی‌های بالقوه وسایل آرایش را بالفعل می‌کنند، مانند ستاره‌های درجه‌دار سینما؛ چرا که می‌خواهند به عنوان بَدَل فلان بازیگر به آرزوهاشان جامه‌ی عمل بپوشانند.

دانلود نصیحت

خنده و مسخره‌بازی بس است، کمی جدی می‌شویم و تریپ نصیحت برمی‌داریم و هر چه‌قدر هم که شما در مقابل صحبت‌های ما سنگر بگیرید و در فضا سیر کنید؛ ما آستانه‌ی صبرمان بالاست و می‌توانیم با پرتاپ نارنجک دستی سماجت، سنگر شما را منهدم کنیم، پس بهتر است از همین حالا با چشم باز نصیحت ما را بشنوید.

کمی از عقاید و باورهای مدرن دانلود کرده 2013 را از ذهن خود پاک کنید و با دقت 100 مگاپیکسل، فلش مموری نسل قبل و قبل‌تر را مرور کنید. دخترانی با هزار امید و آرزو؛ پر از احساس و آینده. دخترانی که جوانی برای‌شان یعنی کامل شدن. دخترانی که بیش از صاف‌کاری صورت به جلادادن دل‌شان می‌پرداختند. دخترانی که به جای پول خرج کردن به کمک کردن به دیگران فکر می‌کردند. خواهشاً سریعاً پاراگرف بالا را برداشته و بر روی ذهن خود کپی کنید. روزها می‌گذرد و کسی هنوز از سایت نصیحت ما حتی یک فایل هم دانلود نکرده و هنوز هم از سیاره‌ی شمسی خبری به دست ما نرسیده است. خواهشاً سیاره‌ای اعلام آمادگی کند ما هم‌چنان منتظریم تا این دختران را به سیاره‌ی خودشان دیپورت کنیم.