• ثبت نام
  • ورود به سامانه

پیام زن

  1. صفحه اصلی
  2. تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

http://poopak.eshragh.ir/

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را

نوع مقاله : زن و رسانه

10.22081/mow.2025.78468

چکیده تصویری

تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را

موضوعات

  • رسانه
پیام زن
دوره 34، آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴
آبان 1404
صفحه 25-25
فایل ها
  • XML
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 1

APA

. (1404). تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را. پیام زن, 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴), 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468

MLA

. "تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را", پیام زن, 34, آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴, 1404, 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468

HARVARD

. (1404). 'تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را', پیام زن, 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴), pp. 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468

CHICAGO

, "تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را," پیام زن, 34 آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴ (1404): 25-25, doi: 10.22081/mow.2025.78468

VANCOUVER

. تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را. پیام زن, 1404; 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴): 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پنج شنبه 14 دی ماه 1402 اختتامیه جشنواره کتاب سلام درسالن دفتر ... 1402-10-14

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب