شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
http://poopak.eshragh.ir/
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
نوع مقاله : زن و رسانه
چکیده تصویری
موضوعات
. (1404). تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را. پیام زن, 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴), 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468
. "تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را", پیام زن, 34, آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴, 1404, 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468
. (1404). 'تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را', پیام زن, 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴), pp. 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468
, "تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را," پیام زن, 34 آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴ (1404): 25-25, doi: 10.22081/mow.2025.78468
. تبلیغات روان زنان را نشانه گرفته نه جسم آن ها را. پیام زن, 1404; 34(آبان مسلسل ۳۸۰- سال ۱۴۰۴): 25-25. doi: 10.22081/mow.2025.78468