پژواک


 

پژواک‏

از ساکنان شهرک شهید چمران هستم. «پیام زن» هر ماه به صورت رایگان بین ساکنان شهرک توزیع مى‏شود و همیشه همراه آن مسابقه‏اى از مطالب مجله نیز برگزار مى‏شود. من از مسئولان فرهنگى شهرک به خاطر تهیه چنین مجله نابى تشکر کرده‏ام. شاید باورتان نشود در دو سالى که با این مجله آشنا شده‏ام مطالب آن را با علاقه مى‏خوانم. حتى بارها شده نیمه‏هاى شب که بچه‏هایم خواب هستند آرام به اتاقى مى‏روم تا مجله را با خیال راحت بخوانم. مبادا فکر کنید که هدفم چاپلوسى است، واقعاً حرف دلم را مى‏گویم. خیلى دلم مى‏خواست برایتان نامه‏اى بنویسم و حرف دلم را برایتان بگویم.
از نصیحت‏هاى خوب مشاوران شما و داستان‏هاى زیباى آقاى افتخار بسیار استفاده مى‏کنم. آرزو دارم بتوانم همه اعضاى خوب مجله را ببینم. آخر نمى‏دانید چقدر از جواب‏هایتان به دیگران استفاده مى‏کنم و چقدر از نقد و بررسى اشعار و مطالب افراد لذت مى‏برم. چقدر زیبا نقد مى‏کنید و با چه ظرافتى. دلم مى‏خواست من هم مى‏توانستم همیشه با شما در تماس باشم. نمى‏دانید چقدر نسبت به حال آقاى صمدى رضایى غبطه مى‏خورم که مرتب براى شما مى‏نویسد و شما هم آثارش را به زیبایى بررسى مى‏کنید. ان شاءاللَّه امام زمان یارتان باشد.

فخرى هادى‏نیا - تهران‏

خواهر عزیز، از لطفى که نسبت به مجله خودتان دارید سپاسگزاریم. شما هم مى‏توانید مانند دیگر دوستان مجله نامه‏هاى خود را به هر بخشى که تمایل دارید ارسال کنید و شاهد بررسى آثار و یا جواب مشاوره‏تان باشید.
درِ دفتر مجله نیز به روى تمامى دوستانى که علاقه‏مند دیدن کار مجله و همکاران هستند، باز است.
موفق باشید.

خواهر گرامى مریم عرفانیان از مشهد، پنج داستان شما به دست‏مان رسید که پس از اصلاحات جزئى، برخى از آنها در بخش «دختران بهار» منتشر خواهند شد.

با تشکر از زحمات بى‏دریغ شما در ارائه ماهنامه «پیام زن» به جامعه‏اى که نیازمند است به ترویج تلاش و همت زنان ایرانى. یکى از خوانندگان نشریه شما هستم و خواهشمندم که اگر مى‏شود از این تکرار طرح‏هاى مورد استفاده شده در صفحات جلوگیرى کنید. تمام طرح‏هاى شما تکرارى است و در مقایسه با سال‏هاى گذشته اگر چه متن تغییر کرده و شیوه و روش مجله عوض شده است اما طرح‏ها خیر. امید است در این مورد هم تجدید نظر کنید تا خوانندگان رغبت بیشترى براى خواندن داشته باشند.

فاطمه جهانگشته - مشهد

دوست عزیز، از صراحت و صداقت شما متشکریم. مسئولان مجله خود نیز به مشکل تکرارى بودن طرح‏ها واقف هستند و از مدت‏ها در صدد مى‏باشند تا بتوانند هر شماره با طرح‏هاى جدیدتر در خدمت شما عزیزان باشند. در آینده نزدیک شاهد تغییر و تحولاتى در صفحه‏آرایى و طرح‏هاى داخلى مجله خواهید بود.
در ضمن چهار داستان و شش قطعه ادبى شما نیز به دست‏مان رسید. داستان‏هاى شما در شماره (101) «قصه‏هاى شما» بررسى خواهد شد.