. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
MLA
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)", پیام زن, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
HARVARD
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)', پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
CHICAGO
, "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)," پیام زن, 31 فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401 (1401): 132-133, doi: 10.22081/mow.2022.73334
VANCOUVER
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). پیام زن, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334