. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
MLA
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)", پیام زن, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
HARVARD
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)', پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
CHICAGO
, "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)," پیام زن, 31 فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401 (1401): 134-134, doi: 10.22081/mow.2022.73335
VANCOUVER
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). پیام زن, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335