. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3). پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
MLA
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3)", پیام زن, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
HARVARD
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3)', پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
CHICAGO
, "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3)," پیام زن, 31 فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401 (1401): 135-135, doi: 10.22081/mow.2022.73336
VANCOUVER
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3). پیام زن, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336