. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(4). پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 136-136. doi: 10.22081/mow.2022.73337
MLA
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(4)", پیام زن, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 136-136. doi: 10.22081/mow.2022.73337
HARVARD
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(4)', پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 136-136. doi: 10.22081/mow.2022.73337
CHICAGO
, "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(4)," پیام زن, 31 فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401 (1401): 136-136, doi: 10.22081/mow.2022.73337
VANCOUVER
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(4). پیام زن, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 136-136. doi: 10.22081/mow.2022.73337