. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(5). پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 137-137. doi: 10.22081/mow.2022.73338
MLA
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(5)", پیام زن, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 137-137. doi: 10.22081/mow.2022.73338
HARVARD
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(5)', پیام زن, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 137-137. doi: 10.22081/mow.2022.73338
CHICAGO
, "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(5)," پیام زن, 31 فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401 (1401): 137-137, doi: 10.22081/mow.2022.73338
VANCOUVER
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(5). پیام زن, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 137-137. doi: 10.22081/mow.2022.73338